Menu lewe


Usuń azbest ze swojej posesji
Dotacje będą udzielane na usuwanie wyrobów zawierających azbest z obiektów, których właścicielami są: jednostki samorządu terytorialnego i Skarb Państwa, osoby fizyczne, rolnicy, kościoły i związki wyznaniowe, stowarzyszenia, spółdzielnie oraz wspólnoty mieszkaniowe, rodzinne ogrody działkowe (PZD), jednostki sektora finansów publicznych, będące gminnymi lub powiatowymi osobami prawnymi, spółki prawa cywilnego i handlowego.
Typy projektów:
a) demontaż pokrycia dachowego lub innych wyrobów zawierających azbest,
b) transport odpadu niebezpiecznego z miejsca rozbiórki do miejsca unieszkodliwienia,
c) unieszkodliwienie poprzez składowanie odpadu niebezpiecznego na składowisku.
WAŻNE:
W ramach programu przewidziane jest dofinansowanie w formie dotacji:
a) do 85% kosztów kwalifikowanych ze środków udostępnionych przez WFOŚiGW w Olsztynie, nieprzekraczające 300 zł za 1 tonę unieszkodliwionych odpadów zawierających azbest.
b) pozostałą część kosztów zadania pokrywa Wnioskodawca
Formularz wniosku o zakwalifikowanie do Programu Dotacyjnego dostępny jest w biurze obsługi klienta Mazurskiego Związku Międzygminnego – Gospodarka Odpadami, ul. Pocztowa 2, 11-500 Giżycko na stronie internetowej www.mzmgo.mazury.pl oraz gmin będących uczestnikami Mazurskiego Związku Międzygminnego – Gospodarka Odpadami i ich stronach internetowych.
Kompletny wniosek należy złożyć w sekretariacie Mazurskiego Związku Międzygminnego – Gospodarka Odpadami, ul. Pocztowa 2, 11-500 Giżycko lub właściwym dla zamieszkania Urzędzie Gminy w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21 marca 2018 r. (do godz. 15.00).
DOFINANSOWANIU NIE PODLEGA NOWE POKRYCIE DACHOWE !!!
Szczegółowe informacje o zasadach dofinansowania można uzyskać w siedzibie Mazurskiego Związku Międzygminnego – Gospodarka Odpadami (Punkt Obsługi Klienta), ul. Pocztowa 2, 11-500 Giżycko, na stronie internetowej www.mzmgo.mazury.pl lub telefonicznie pod nr 87 429 13 74.